2nd Year Spanish

Me encanta jugar al baloncesto. Soy una persona muy atlética. Yo amo a todos en mi familia. No somos una familia religiosa. Mi mamá es enfermera. Mi papá es un conductor de autobús. Mis padres sonucranianos. Ellos llegaron aquí procedentes de Ucrania. Mi posiciónmás valioso es mi Computadora. Yo soy un demócrata. Mi familia es increíble.

Wednesday, December 14, 2011

Repaso E

Posted by alexander5levkovskiy at 12/14/2011 11:54:00 AM No comments:
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)

Mrs.Nunz's blog

  • 2nd Year Spanish 2011-2012
    - STUDENT WORKBOOKS & AUDIO ACTIVITIES User Name: BUEVL205 Password: gad8gEtr ¡Buen Viaje! 1 Chapter Activities, Chapter Games, Quizzes -This site is for use...
    14 years ago

Followers

Blog Archive

  • ▼  2011 (5)
    • ▼  December (1)
      • Repaso E
    • ►  September (4)

About Me

alexander5levkovskiy
View my complete profile
Awesome Inc. theme. Powered by Blogger.